Alla inlägg den 7 april 2010

Av stella aresh - 7 april 2010 19:56

Och vi är hos emma ikväll =) Albin har väntat hela eftermiddagen typ på att vi ska komma, när jag äntligen dök upp efter poliskontroll och inhandling av godis, så var det nästan läggdags för pöjken. Han höll sig vaken en stund för att umgås med oss, och han visade sina bilar och sitt fina rum, gullpojken! tänk att jag missat hans första 3 år =/ Vi får bättra oss, o försöka ses mer,


Nu börjar snart greys och vi sitter laddade i soffan med kaffe,popcorn,godis och chokladmousse... mums!


Av stella aresh - 7 april 2010 01:05

Sitter på facebook och skördar o matar mina fiskar =)

man blir beroende..

ska snart gå o göra bädd, har vart vaken sen tidigt imorse, typ nio? linda?

hon var så gullig imorse, klappade mig på huvudet försiktigt, hehe sweetie!

Uppsala har vart mysigt!


nepp orkar inte skriva mer nu, en längre uppdatering med bilder kommer imorn..   (om ja orkar ;))

Tidigare månad - Senare månad

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst en fredag kväll?
 PARTY!
 God middag och ett(två) glas vin..
 Bio/bowling/biljard
 hemma och kollar på film.. MYSOUTFIT!
 Städar/pluggar/datorn..
 Umgås med vänner...
 Umgås med kärleken... ;)
 ANNAT!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards