Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

dear diary

Av stella aresh - 11 mars 2010 15:48

Hej, ja känner mig less och irriterad,varför ska det vara så svårt att förstå varandra??? Just nu håller jag på att tvätta,fick ju nya nycklar igår.. och idag när jag skulle tvätta hittade jag mina gamla tvättnycklar.. =) har precis ätit nudlar och ska springa ner i tvättstugan igen.. Idag skjutsade jag lillebror till badhuset sen åker han hem, vi har umgåtts sen i söndags och det har gått bra. =)


jag skulle vilja vinna en massa pengar så ja kunde leva... typ. less på ekonomin nu.

men man ska väl inte klaga,finns dom som har det värre.


Var på sjukhuset idag me marco o hälsade på hans lillebror,ska försöka komma på hur man mmsbloggar så ska jag skicka in en bild på lilla aron och mig.


adios

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stella aresh - 14 april 2010 23:30

men jag ska försöka.. =)   ikväll har det vart greyskväll! älskar våra onsdagar!! mina tjejer är bäst!! Idag tog jag en promenad från skolan till willys i skönsberg, nice nu när det äntligen börjar bli lite vårväder! innan skolan så träffade ja...

Av stella aresh - 7 april 2010 19:56

Och vi är hos emma ikväll =) Albin har väntat hela eftermiddagen typ på att vi ska komma, när jag äntligen dök upp efter poliskontroll och inhandling av godis, så var det nästan läggdags för pöjken. Han höll sig vaken en stund för att umgås med oss, ...

Av stella aresh - 7 april 2010 01:05

Sitter på facebook och skördar o matar mina fiskar =) man blir beroende.. ska snart gå o göra bädd, har vart vaken sen tidigt imorse, typ nio? linda? hon var så gullig imorse, klappade mig på huvudet försiktigt, hehe sweetie! Uppsala har vart...

Av stella aresh - 5 april 2010 17:15

Vaknade imorse,eller ja vid 11 kanske och det snöar??!! trist! har svårt att andas oxå,vill vara frisk och pigg med massor av energi så jag kan ta tag i träningen inför halvmaran (som blir i sthlm i höst, istället för i sundsvall typ nu)   Idag h...

Av stella aresh - 3 april 2010 11:33

Här i uppsala är vädret helt underbart! Vi ska snart fara en sväng på ikea.. Vaknade kl 7 imorse av att oliver pratade som tusan! hur kan man inte vakna på rätt sida när man hör den lilla underbara pratkvarnen =) Vi tog oss ut på en promenad med alla...

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du helst en fredag kväll?
 PARTY!
 God middag och ett(två) glas vin..
 Bio/bowling/biljard
 hemma och kollar på film.. MYSOUTFIT!
 Städar/pluggar/datorn..
 Umgås med vänner...
 Umgås med kärleken... ;)
 ANNAT!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards